باغ رویاهای من

پروازی به وسعت رویاهای شیرین یک عاشق

باغ رویاهای من

پروازی به وسعت رویاهای شیرین یک عاشق

حاصل دو زندگی

بس که جفا زخار و گل دید دل رمیده ام
 
همچو نسیم از این چمن پای برون کشیده ام

 
شمع طرب زبخت ما آتش خانه سوز شد
 
گشت بلای جان من عشق به جان خریده ام
 
حاصل دور زندگی صحبت آشنا بود

 تا تو زمن بریده ای من
زجهان بریده ام
 تا به کنار من بودی ، بود به جا قرار دل
 
رفتی و رفت راحت از خاطر آرمیده ام
 
چون به بهار سرکند ، لاله زخاک من برون
 
ای گل تازه یاد کن از دل داغ دیده ام
 
تا تو مراد من دهی ، کشته مرا فراق تو
 
تا تو به داد من رسی ، من به خدا رسیده ام

                                                           

                                                           
  

 

نظرات 6 + ارسال نظر
سمانه******* شمیم عشق سه‌شنبه 24 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 08:46 ق.ظ http://shamimeeshgh.blogsky

سلام آقا رضا خوبین؟
ای ول. شعر من هم که اینجاست.همین پست قبلی رو می گم ها.؛الهی...؛ ببینم یعنی شما واقعا این شعر رو از وب من بدون ثبت نام و آدرس وبلاگم اینجا کپی کردین؟!!!!!!!!
لطفا در اولین فرصت یا حذفش کنید و یا نام؛شمیم؛ و آدرس وبلاگم رو زیرش اضافه کنید.
در مورد مشکلتون هم چشم . راستش اصلا نمی دونم همین نظر هم به دستتون می رسه ولی لطفا مشکلتون رو یه کم واضح تر بگین . من نفهمیدم منظورتون از اینکه گفتین نمی تونم نظرات رو باز کنم چیه؟
منتظر تغییر مشخصات در اون شعر ؛الهی؛ هستم ها
یا حق

سمانه******* شمیم عشق سه‌شنبه 24 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 08:48 ق.ظ http://shamimeeshgh.blogsky

آخه شما که آدرس میلتون رو هم نذاشتین . من چه جوری راهنماییتون کنم.

داوود پنج‌شنبه 26 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 12:19 ب.ظ http://www.batigoal.blofa.com

از زحمات متشکرم وب لاگ بسیار قشنگی بود لطفا نظرات خودتون در مورد وب لاگ من بدید والبته پیشنهادتون رو بدید چون من تازه وب لاگم رو درست کردم

سمانه******** شمیم عشق شنبه 28 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 04:01 ب.ظ http://shamimeeshgh.blogsky.com

سلام دوست عزیز. خوبین؟
منظور من این شعر نبود. شعر قبلی یعنی
؛ الهی ...چرا باید بمانم در حریمی...؛
مال منه .اگه به وبلاگم بیاید هم این شعر رو اونجا می بینید. میتونم بپرسم شما این شعر رو از کجا کپی کردین؟ راستی مشکلتون انگار حل نشده هنوز. دوباره هم که برام توضیح ندادین که اگه بتونم کمکتون کنم.
موفق باشید.
یا حق

[ بدون نام ] چهارشنبه 2 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 04:21 ب.ظ

عکس های زیبایی می زنید...

سینا سه‌شنبه 11 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 12:23 ب.ظ http://man-o-qam.blogfa.com

$$$$_______________________________$$$$$
__$$$$$$$$*_____________________,,$$$$$$$$*
___$$$$$$$$$$,,_______________,,$$$$$$$$$$*
____$$$$$$$$$$$$___ ._____.___$$$$$$$$$$$$
____$$$$$$$$$$$$$,_'.____.'_,,$$$$$$$$$$$$$
____$$$$$$$$$$$$$$,, '.__,'_$$$$$$$$$$$$$$$
____$$$$$$$$$$$$$$$$.@:.$$$$$$$$$$$$$$$$
______***$$$$$$$$$$$@@$$$$$$$$$$$****
__________,,,__*$$$$$$@.$$$$$$,,,,,,
_____,,$$$$$$$$$$$$$* @ *$$$$$$$$$$$$,,,
____*$$$$$$$$$$$$$*_@@_*$$$$$$$$$$$$$
___,,*$$$$$$$$$$$$$__.@.__*$$$$$$$$$$$$$,,
_,,*___*$$$$$$$$$$$___*___*$$$$$$$$$$*__ *',,
*____,,*$$$$$$$$$$_________$$$$$$$$$$*,,____*
______,;$*$,$$**'____________**'$$***,,
____,;'*___'_.*__________________*___ '*,,
,,,,.;*____________---____________ _ ____ '**,,,,

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد